Sekarang dah last week holiday....next week masuk balik MMU...bosannyeeeelaaaa nak balik Melaka....maybe best sket laaa dari sem lepas.....first thing sbb rumah dah ada internet balik, second kereta ceret dah ada balik dah, so bolehlaaa bawak balik Melaka, kasik line panas sket......third, leh usha chiki2 yg baru balik training...dan keempat.....hmmmmmm...apa lg ada kat Melaka....leh gi makan laksa kat jonker.....leh makan sate jiki....leh diet balik.....menjak duduk rumah neh makin bertambah pulak berat badan.....pagi2 jog pun tak kurus2 gak.....camner target nak jadik Jerung Raksasa nehhh....cam tak tercapai jer....

Akhirnya rumah yg direnovate Alhamdulillah dah 80% siap....Rumah dah siap tp nak kemas tak buat2 lg......mengemas barang2 adalah satu kerja yg amat membosankan......cukuplah dgn tugasan menjak start cuti jadik buruh am kat rumah neh.....bgn pukul 8 tunggu wak-wak tuh dtg sambung renovate rumah.....pastu diorang sampai buat kerja....aku pun kene kerja gak....cat tangga....cat almari yg lama2....cat pintu bilik.....mop lantai.....pindah2 barang....pasang skirting tingkap....aiskkkkk.....penat oiiiii.......sampai takder life arrrrr......kalau wak-wak tuh kerja dari kul 8pg sampai kul 5ptg....aku kerja dari 8pg sampai 11mlm....kene tunggu bapak aku benti kerja baru aku leh benti......sorry kengkawan cuti neh tak dapat nak lepak2.....nanti laaa bile rumah aku dah fully siap, aku buat house warming memandangkan korang2 pun jarang dtg rumah aku dan juga ada yg tak pernah sampai rumah aku.

Aishhhh....last week cuti neh aku nak all out enjoy.....menjak start cuti neh, aku tak menjejak kaki kat mane2 shopping complex pun......sangap siollll.....takder masa yg teramat2.....no movies, no window shopping, no eating outside, all my activities tergandala sebentar....tp this week lega sket laaa...because bende2 leceh dah finish....tinggal mengemas jer....so this week kalau nak chill....takderhal....huhuhuhuhuhuhuhu.......

So kengkawan....ayuhlaaaaa kita chilliwallabengbeng !!!! Aku dah free neh oiiiiii !!!!