Semua orang ada azam tahun baru, but to me....takder kot...just live the year...no expectations and harapan.....bcoz expectation and hope sometimes can be good......and.....Bad.....so i try not to think bout any azam for the year 2008.....Just do my best and let Allah handle the rest........

Well, malam new year hari tuh, mcm2 azam that I've heard from my friend....one of the best one is....."Azam aku tahun baru neh nak jadik ganas....garang......nak jadik gangsta jalan raya", waaaaauuuuuuuuu.....thats some big words for somebody yg tak disangka2.......tambaham lagi...."Aku nak tumbuk muka sape2 yg buat palat ngn aku....bawak kereta cam sial....tak reti ker.....aku tumbuk muka kau baru tau".....garang beb.....garang......."Sial betul *^&^* neh....muka macam jambatan tak siap....bglaaa orang jalan.....aku tumbuk sekor2 baru tau....", pehtuhh....ada plak sorang tuh buat hal...."Eiiii, laki tu usha I"...... Rakanku seorang neh...."Apsal u tak cakap die usha2 u....kalau u cakap I pukul die tadi"..........
Then because of the jam at Ikea sane.....semurang stress......so dari tungggu panjang nak balik....kitorang ikut shortcut lalu idaman sbb tanak lalu jem depan the Curve....gembira hati rakan2ku semua....."Bodoh diorang neh semua....tak tau shorcut.....nak gak lalu jem....puas hati aku.........." Sekian....cerita tentang azam seorang rakanku.......tp itu semua hanyalah kata2 di kala jem......beliau masih seorang yg lemah lembut dan penyayang dan chill....tak seganas yg disangka2.....Terima Kasih.....