Rakan-rakan new year...Seperti biasa..akulah cameraman...

New Year !!! New Year !!! 2008 !!! 2008 !!!.......Apa ada pada tahun baru ?? Every year I celebrate new year....but why arrrr kene celebrate.....I've set my mind every year....never celebrate new year.....never celebrate christmas....never celebrate everything that include countdown....tp nak gak celebrate....in the end celebrate dlm kereta......this new year also the same......Celebrate dalam kereta lg.....crap.........tak abes2 celebrate dalam kereta......menghabiskan sisa2 2007 stuck in traffic jam..........
................................................flashback............................................................

31st Disember 2007.....
10 AM
Bangun pagi....wahhhh....dah pukul 10...shit tak settle study fees lg...camner nak amek exam......prsssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhh ( sound efek mandi pancutan shower yg kuat hasil kerja tangan Apit mengbypass water heater direct ke shower ).........sejuk dowh mandi pagi2.....tepat kul 1030.....start engine mercku yg penuh habuk sbb melaka musim hujan.......dgn pantas trus ke MMU park keter dan berlari2 anak ke CIMB bank....sambil tu mataku meliar melihat chiki2 yg sedang berjalan ke Library utk final stadi seblum exam.....tp takder sorang pun yg menarik perhatian........sampai kat bank dah penuh........crapppp.....beratur panjang nak bayau.......(*Lenkali nak bayar....pi bayar kat bank Batu Berendam or Bukit Baru)......

1130 AM
Akhirnya....abes gak bayar duit study fees.....jalan ke Finance plak......aduh....panjang laaa plak nak beratur.......nasib ada kawan......Virus.....(sorry sbb tipu kau cakap unbar kat PS...penat kau lari turun naik PS)......Sambil menunggu lepak borak ngn Virus tya celebrate new year kat ner......lepak kat S3 ker....aduhhhh.....tk abes2 tempat jinjang tuh....tkder orang buat bbq ker time2 new year neh........sambil2 tuh...mengusha2 awek yg turut sama beratur....ada gaklaa 2-3 kerat yg cun.....byk gak orang yg tak bayar study fees neh....aishhhhh......(next sem kene bayar awal....takmo lg beratur panjang) Sambil menunggu giliran...aku sembang ngn virus....sembang2 prakash...citer pasal pompuan...laki....pak arab...exam...new year.....dan macam2 lg....akhirnya giliran aku tiba......Tak sampai 5 minit duduk kat kerusi office tu...aku dah diunbarkan......Cunnnnnnn weyyyhhhhhh.....leh amek exam....tak sia2 aku stadi 2 minggu awal (konon2nyerlaaaa)...Kendian aku berlari ke library utk sambung stadi dan mengajar kawan2 lain nak buat cryptography......

230PM
Masuk exam oiiii.....shhhhhhhhhhhhhh...............Alhamdulillah soalan semua ok laaa boleh dibuat...takder blur....tersenyum jer abeskan.....

430PM
Abes exam...lepak goreng pisang ngn bebudak groupmate, pastu gi main bola ngn diorang.....seblum tuh Shah@Ashroff msg "Kau balik KL tak ?? New Year weyhhhh" Jawapanku ringkas....."Tak larat...ngantok"....Tapi larat plak main bola....kendian pas men bola...Dayah plak call...."Hang tak balik kaaaa....baliklaaa.....tak sabaq nak amek gambaq neh....gambaq firework...bunga api......", disebabkan aku merindui Dayah...aku pun cakap aku balik satgi kul 8 kang.......

8PM
Aku kt umah lg yah....baru bgn tido....lepak leeuuuuuu....MLK-KL baru sejam setengah.....lepak2 baring2 melayan perasaan....masuk barang dalam kereta semua.....cek2 barang2 takut tertinggal.....last2 aku bertolak tepat pukul 945PM....memandangkan masa tak mencukupi....lantas aku bawak kereta pada kelajuan yg menyalahi undang2 negara....

1115PM (Dah sampai Kota Damansara)
Aku call Dayah..."Yah....hang semua dah siap kaaaa ?? Aku nak terkencing neh.....lama tahan neh" (Tak sempat buang air time kat Mlk td). Crap jem dowh kat Kota Damansara....aku dah agak dah neh....konfom celebrate dlm jem satgi.....sampai di rumah DD......aku dijamukan dgn McD, makan fries jer pun.....saki baki DD dan Dayah yg tak abes.....dah diajak utk berlawan Gin Remy.....Kasik Fight Lerrrrr !!!!!

1155.....
Semua baru nak siap....pekelanc....konfom celebrate kat rumah dulu arrrr nehh.............. Dbooooommmmmm.....Dbooooommmmmmmmm (Bunyi mercun....HAPPY NEW YEAR KENGKAWAN !!!!) Nak hantar sms tak lepas....sedey.....kpd yg dapat sms dari aku tuh....koranglaa antara orang penting dlm hidup aku time tuh......hahahahahhahahah......

1215AM 2008
Naik keter nik gi Mont Kiara.....Jem yg teramat sampai nik leh parking tgh2 jalan tunggu Shah.....alih2 kita pergi ke Mont Kiara.....sambil tuh kita berbincang tentang azam tahun baru......(Akan diceritakan di post yg akan datang.....)
Setelah stuck dalam jem selama 2 jam....akhirnya lepak kat Starbucks Mont Kiara sambil tgk Mat Salleh berjoget2 riang ria di Chakri Palace.....kami pun balik.........ngantok dowhhhh......tak cukup tido........

5AM
Sampai rumah direct trosss TIDO !!!! ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Selamat Tahun Baru kepada Rakan-rakan semua....May u all have a great year ahead !!!!