Hasil setelah 3 bulan menjadi gila besi.....

Memandangkan aku tgh merasa bosan dan vain terhadap diri aku sendiri....izinkan daku bercerita tentang perasaan aku 3 bulan setelah berusaha penat lelah masuk ke gim utk mendapatkan sesusuk tubuh badan idamanku dari.....ntah....lamaaa dah kot........

Perjalananku bermula setelah diracun oleh sedara Aslam iaitu trainerku yg paling saddddoooo.....setelah diracun dan dipaksa...akhirnya aku pun fololaaa die pegi gym. Hari pertama di gym aku telah didera gegila sehingga menyebabkan Chest ku sakit......namun itu tidak mematahkan semangat aku.....setelah pergi selama sebulan....akhirnya it has become an addiction....I'm addicted to Weightlifting.....

Dan akhirnya setelah berhempas pulas 3 bulan....hasilnya adalah seperti diatas.....masih terdapat 3 bulan lg utk melihat next hasil....biarlah ini menjadik stepping stone for the next 3 months.......SADDDOOOOOO !!!!!!

Lift BIG 2 Get BIG !!! No Pain No Gain !!!! Saaaddddddoooooo !!!!!!!!